.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم فیفا 15 برای کامپیوتر

 

جام غم

 

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر

 

 FIFA 15 Ultimate Edition-FULL UNLOCKED 9.3 G

 

 

 

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم فیفا 15 برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم فیفا 2015 دانلود بازی فشرده فیفا 15 دانلود بازی جدید فیفا 2016 free download compress fifa 2015 high compressed fifa 2015 for pc kgb fifa 2015 compressed دانلود بازی فشرده fifa 15 دانلود بازی کم حجم شده fifa 2015 پچ جدید فیفا 15 فیس جدید فیفا 15 فیفا 15 با گزارشگر فارسی دانلود کم حجم فیفا 15 برای ایکس باکس 360دانلود فیفا 2015 برای پلی استیشن دانلود فیفا 15 برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 16579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 22 مهر 1393

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان پنجمین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Trial Fusion جدید دانلود بازی جدید Trial Fusion دانلود نسخه ی جدید Trial Fusion دانلود بازی Trial Fusion جدید دانلود Trial Fusion دانلود بازی اکشن کانتر دانلود بازی کم حجم Trial Fusion دانلود بازی Trial Fusion ورژن جدید دانلود نسخه ی فوق فشرده Trial Fusion دانلود Trial Fusion free download Trial Fusion version Trial Fusion free games in iran game iran iranian game for download free download iranian game free download Trial Fusion farsi free download Trial Fusion persia Trial Fusion persian crack Trial Fusion ,
:: بازدید از این مطلب : 2246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

دانلود دمو فقط از این سایت

دانلود دموی بازی پیس 2015 با حجمی بسیار کم و گرافیکی مثال زدنی

باز هم شگفتی دیگری در ساخت بازیهای ورزشی به وجود آمد . نسخه ی جدید پرو الویشن ساکر با نام pes 2015 .اینبار با گیم پلی ای کاملا متفاوت . برای دیدن عکس های بیشتر و دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید....

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دموی پیس 15 دانلود ترایلر پیس 15 دانلود ترینر پیس 2015 دانلود بازی پیس 15 دانلود بازی pes 2015 free download pes 15 pro elevution soccer 2015 free download pes 15 pes 2015 ,
:: بازدید از این مطلب : 2733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا ۱۵ ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از ۱۰ هزار بازیکن، ۵۸۳ تیم معتبر، ۳۳ لیگ و ۳۴ استادیوم واقعی است. تیم رویایی خود را بسازید و آن را مورد آزمون قرار دهید. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید.
ساخت تیم موردعلاقه خود
به دست آوردن، خرید و فروش و جمع آوری ستاره های بزرگ فوتبال مانند لیونل مسی و ادن هازارد با ایجاد کردن تیم فانتزی خود. سبک بازی، سیستم ها و … را برای تیم مشخص کنید و سپس در هرجا و هرزمانی با دوستان خود به رقابت بپردازید و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
شبیه سازی حالت سریع
قراردادن مهارت های مدیریتی خود به سبک شبیه سازهای سریع ومدیریت تیم خود و سپس بازی های تیم خود را مشاهده نمایید. در طول بازی تیم را به صورت هوشمندانه رهبری کنید. نتایج بازی کاملا بستگی به مهارت و استعداد شما در مدیریت تیم خواهد داشت.
مسابقات جهانی واقعی
با تیم مورد علاقه خود بازی کنید، هر هفته ۳ بازی مهم خواهی داشت.
کنترل های بازی
استفاده از کنترل های کلاسیک، اضافه شدن انداختن پاس به صورت جدید یا کنترل فانتزی و همراه با دکمه ها و یک کنترل کننده خارجی. این شانس را برای اولین بار در زمین از دست ندهید.
تیم حریف را مشخص کنید
تیم های مورد علاقه خود را مشخص کنید و از طریق فیسبوک با دوستان خود به رقابت بپردازید.
شور و هیجان را با فیفا ۱۵ تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فیفا پانزده دانلود بازی فیفا پونزده دانلود فیفا 15 برای اندروید دانلود فیفا 2015 برای آندروید دانلود جدید فیفا 2015 فیفا 2015 کم حجم ,
:: بازدید از این مطلب : 6554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

pro evolution soccer 04 : خیلی از شماها از ما درخواست بازی فوتبالی کردید که با سیستمهای ضعیف بشه بازی کرد.همانطوری که میدانید از سال 2005 به بعد بازی ها همگی در گرافیکهای بالا عرضه شد و برای اجرا حداقل سی پی یو شما باید intel و گرافیکتان باید 512 و یا رمی 512 به بالا داشته باشید وگرنه مجبورید گرافیک بازی را خیلی پایین بیارید تا بتوانید بازی را اجرا کنید که آن هم بعد از اجرا اصلا دلچسب نیست.برای شما بازی pro evolution 04 را که برای پلی استیشن 2 ساخته شد و گرافیکی بالا دارد و برای اجرا نیازی به سیستم قوی نیست را تهیه کردیم.شما این بازی را حتی با سی پی یو سلرون هم میتوانید اجرا کنید و گرافیک 256 و رم 256 هم برای بازی کافیست.از جمله زیبایی های بازی گزارش بازی با صدای عادل فردوسی پور میباشد که بر جذابیت های بازی افزوده.
این بازی نیاز به سریال و کرک نیز ندارد.و تنها با یک کلیک قابل نصب است.هیچ فایل اضافی ندارد و فقط یک setup نصب که به راحتی هر کسی میتوانید با یک کلیک نصب کنید بازی را!

دانلود ( بازی فوتبال کامپیوتر PES 2004 با گزارش عادل فردوسی پور ) در ادامه مطلب . . .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پرو الویشن ساکر 2000 دانلود پرو الویشن ساکر 2001 دانلود پیس 2002 دانلود پیس 2003 دانلود پیس 2004 فارسی دانلود پیس 2005 با گزارش عادل فردوسی پور دانلود پیس 2006 با گزارش عادل فردوسی پوردانلود پیس 2004 با گزارش عادل فردوسی پوردانلود پیس 2007 با گزارش عادل فردوسی پوردانلود پیس 2008 با گزارش عادل فردوسی پوردانلود پیس 2009 با گزارش عادل فردوسی پوردانلود پیس 2010 با گزارش عادل فردوسی پور دانلود پیس 2011دانلود پیس 2012 با گزارش عادل فردوسی پور با گزارش عادل فردوسی پور pes 2014دانلود لنگوییچ فارسی پیس 2014 دانلود داور ایرانی برای پیس 2014 دانلود پیس 2015 دانلود اخبار پیس 2015 دانلود پیس 2015 برای پلی استیشن اخبار انتشار پیس 2015 والپیپر های پیس 2015 تریلر پیس 2015 تریلر جدید pes 2015 برای پیس 2015 ,
:: بازدید از این مطلب : 30833
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت (های کمپرس گیم) دریافت نمایید .



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق فوق فشرده شده ی NBA 2K13 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 3716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

دموی بازی رسید

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: بازی FIFA 2014 ( نسخه فشرده ) بازی FIFA 2014 بازی فیفا 14 خرید بازی FIFA 2014 دانلود بازیFIFA 2014 عکس های بازی FIFA 2014 فروش بازی FIFA 2014 بازی FIFA 2014 ( نسخه فشرده ) لحظه ای که منتظرش بودید فرا رسید ,
:: بازدید از این مطلب : 2870
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

در اخرین اخباری که خود کونامی هم تاییدش کرد در مستر لیگ میتوان تیم خود را عوض کرد و مربی تیم ملی شد .

ومود لیگ نیز برمیگردد و لباس سوم برای اکثر تیم های معروف اضافه می شود .

یک خبری که من متوجه نشدم این است که steam به pes 14 اضافه میشه ( فکر کنم مثل black ops 2 ) نیاز به استیم دارد .

بودن لیگ قهرمانان اسیا و حضور تیم های ایرانی

Heart System: قابلیت جدید در بازی PES 14  ( این قابلیت باعث می شود احساسات بازیکنان واقعی باشد مثلا تیمی که در دقیقه 80 عقب افتاده بازیکناش ناراحت هستن و اعتماد به نفسشون از دست میدن یا بالعکس تیم جلو افتاده بازیکنانی با اعتماد به نفس و خوشحالی دارد و در ضمن شرایط تماشاچیان هم روی بازیکنا تاثیر داره همون جنگ روانی )



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال Pes 2014 برای PcPes 2014 Download For Pcتصاویری از pes 2014Pes 2014 برای Pcدانلود بازی فوتبال Pes 2014 برای Pc + کرکدانلود pes 2014 + آپدیت بازیآپدیت بازی Pes 2014دانلود دمو بازی Pes 2014 دانلود فوق فشرده pes2014 دانلود نسخه فشرده پیس 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 2333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

*** نسخه کامل و فشرده BlackBox ***

برای اولین بار میان سایتهای ایرانی

 

|حجم ۲٫۷GB|

http://1m1.ir/wp-content/uploads/pes-2012-cover-pc.jpg

بازی pes 2013 یکی از پر طرفدار ترین بازی های ورزشی است که گرافیک و گیم پلی آن نسبت به نسخه های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است. از نکات بارز این بازی می توان به چهره واقعی بازیکنان اشاره کرد که وقتی آنها ببینید فکر می کنید الان خود آن بازیکن هستید به قدری چهره ها شبیه آن بازیکن اند که شما را شگفت زده خواهند کرد.از قابلیت های دیگر این بازی می توان به واقعی شدن شوت ها و سانتر ها و انواع توپ های جدید و حرکات جدید بعد از گل بازیکنان اشاره کرد.منوی بازی و چگونگی بازی در چمپیونز لیگ و Become legend  تغییر چشمگیری داشته اند.پیشنهاد می کنم حتما این بازی را دانلود کنید چون در اینجا نمی توان به همه ویژگی های خوب بازی اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده PES 2013 برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 2494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی